Hej

Hej alla glada! Hemma från jobbet idag igen och hade en liten visit hos läkaren imorse. Blodprov osv i BÅDA armarna :'( Men efter alla stick och sjukhus besök senaste tiden så klarade jag det näst intill galant!

Sjukskriven tom onsdag och sen 50 % torsdag och fredag. Ska bli skönt med lugn start eftersom jag knappt har någon ork i kroppen då jag inte ätit typ något på två veckor. Bara senaste dagarna jag fått i mig middag iaf. Och idag både frukost och lunch! Det går framåt! Tappade 4 kilo första veckan och vet inte om det blivit mer eller om jag snart är tillbaka på min normal vikt. Jag är sugen på Burger king och pizza. Men det får väl vänta.

Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0