Söndag

Har haft en mysig första vecka på semestern. Åkte med Mathias till landet i tisdags där mormor, Stickan, Sandra, Tommy och Ella redan var. Vi grillade och åt gott, åkte på outlet och hade det bara mysigt. Hem igen på torsdagen.

Fredags hade vi Nelo här och hade myskväll ned grönsaker, dipp och Harry Potter.

I lördags kom mamma och pappa och hämtade mig och pruttnelo och skjutsade mig till Huddinge där Bells väntade. Köpte kolgrills mat och drack cider. Sen var det tbanan till stadion och FOTBOLL! efter matchen mötte Norris upp oss och vi gick till fridays. Drack goda drinkar och hade det trevligt :)

Idag hämtade Norris mig. Vi handlade matsäck och åkte till sörskogen för att spela tennis. Jag vann, typ. Sen blev det skit varmt så vi drog till långsjön för ett dopp. Dock var det skit kallt så fötterna var det enda som doppades. Sen blev det grillat hos mammsen och pappsen. Tog med mig nelo hem så nu ska vi mysa till Glee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0