måndag

Okej, en liten genomgång av senaste tiden. Efter på tok för många jobb timmar så sa min rygg ifrån.
Till slut fick jag så ont att jag inte kunde röra mig. Låg på golvet på kontoret på jobbet och dog (nästan.)

Mitt jobb ringde deras naprapat och jag fick åka dit. Jag hade en låsning i ländryggen och så var jag sne.
Detta pga en rid olycka för 2,5 år sedan då jag fick en spricka i svanskotan. Hon knåpade och knäckte och sen fick jag åka hem och vila. Fick feber på kvällen men det är nog vanligt efter naprapater.

Dagen efter kom jag knappt upp ur sängen. Men åkte ändå till jobbet. vid 9 blev det för mycket så min chef hittade mig återigen på golvet i kontoret. Han skickade hem mig och så blev jag tvingad att vara hemma 3 dagar och efter det började semestern. Imorn har jag ny tid hos naprapaten. Och blir det inte bättre så måste jag boka tid hos röntgen och då dra svanskotan på rätt plats igen.

Så i helgen fick jag ta det lugnt för att inte  dö. Fredags så lagade vi hemmagjord pizza och kolla film. Mys kväll.
I lördags hämtade vi bilen hos mamma och pappa och åkte till Lida för lite äventyrsgolf i solskenet. Jag vann, båda gångerna, haha!

Sen grillade vi hemma hos mamma och pappa, drack några kalla cider och åkte sen in till stan för att möta upp Mattes kompisar.

Klockan ringde tidigt söndag morgon. Då skulle vi möta upp mattes föräldrar och åka till Grinda. Båten tog nästan två timmar och jag hade fruktansvärt ont i ryggen. Väl framme blev vädret inge vidare så vi åt lite mat, låg på nån klippa och sen tog vi båten tillbaka. Bjudna på middag på zinken och sen åkte vi hem. Nu är Nelo pelo här och jag funderar på att städa lite men jobbigt när man inte kan böja sig framåt.

Ikväll blir det fotboll. Dif match och mat på O'learys med Mickis, Andreas och Norris :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0