2011

2011 har hittills varit det största skit året någonsin! Funderar på att bara ge upp.
I januari gick min älskade lilla farmor bort ♥♥
I februari åkte jag in akut till sjukhuset och fick operera bort blindtarmen och mådde som ett as efteråt.
Senare i februari hölls farmors begravning, vilket jag tog väldigt hårt.

I mars fick jag nytt jobb, typ det enda positiva det här året. Trots att det innebar mycket stress och långa dagar.
I juni började jag få extremt ont i ryggen. Besök på vårdcentral och naprapat utan att finna ngn anledning.
I juli blev det vårdcentralen igen och även röntgen som inte visade någonting. Blev det ett par besök hos sjukgymnasten utan framgång utan tvärtom, ännu ondare.

I augusti går jag till vårdcentralen för feber, ryggsmärtor så jag knappt kommer ur sängen och magkramper.
Prover visar jätte höga infektionsvärden och jag åker till akuten. Visar sig att jag har Campylobacter och har nu knappt ätit sen förra torsdagen. Första dagarna kunde jag inte ens dricka.

Så, nu ger jag upp.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar dej!

2011-09-04 @ 14:27:57
Postat av: Sandra

Älskade syster <3 Puss!

Du får komma och få lite positiv energi av Ella!

2011-09-06 @ 22:09:02
URL: http://comecrashingin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0