stress?

Hur mycket som helst kvar. Hoppas lägenheten blir klar till helgen så vi kan flytta in på söndag! iaf i halva. Då är det bara tapeten i vardagsrummet kvar. Jag längtar tills jag får börja inreda med gardiner, ljus stakar osv! Och tills vi flyttar in såklart! Men jag börjar få ordning. Garderoben kvar men den vågar jag inte riktigt börja med. Och massa tvätt! Det smartaste är väl att jag tvättar allt innan jag flyttar. Men jag använder ju kläder varje dag så det blir ju bara mer och mer tvätt. hmmmm, kanske ska leva som en lurk sista veckan och bara ha samma? haha!

Nu ska jag fixa lite till, tömma nattduksbordet osv. Sen sova. Imorn blir det lång prommis, om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Tina

Nej, jag vet - gå naken sista veckan istället!

2010-09-07 @ 12:15:18
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0