tisdag

Gick och la mig igår med huvudvärk och imorse vaknade jag och tyckte jag hörde röster. Sa till Mathias att det lät som om någon kollade på tv och när vi gick upp så stod tvn på :O Detta gjorde mig såklart livrädd. Eftersom jag är ganska säker på att Matte stängde av den igår. Kanske. Detta resulterar alltså i att mina mardrömmar blivit sanna, rullstolstanten spökar!

Iallafall så har jag huvudvärk idag också. Funderar på att bara laga iordning lunchen och sen åka hem och vila så det inte blir värre + att det går magsjuka på dagis nu .. Så nu har jag svalt 10 hela vitpeppar korn som sägs motverka maginfluensa.

Norris tror att han kom på ;O gubben. asso va? Nu får du väl ta och kamma dig lite va? JAG kom på den gubben! Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0