onsdag

Idag var jag hemma från jobbet. Har sån huvudvärk som jag tror kanske är från stress. Mår inge vidare så hade inte heller någon lust att gå till jobbet. När jag vaknade hade Mathias gjort frukost till oss. Han väntade på sin tid från vårdcentralen så han va också hemma på förmiddagen. Sen åkte jag in till stan för att åka till sjukhuset där pappa varit hela igår och hela natten. Jag köpte med mig lunch upp.

Idag gjorde jag framsteg. Jag höll farmor i handen. Hon kramade tillbaka. Och jag började inte gråta.

Sen åkte jag och pappa hem för att laga mat. Mathias och mamma kom senare. Vi spelade mitt nya tvspel som jag blivit beroende av och sen lagade jag och mathias älg gryta. Mormor och stickan kom förbi för dom skulle lämna Nelo. Vi fick några blommor av mormor som tydligen inte behövde så mycket vatten haha. Det va bra eftersom vi tom tagit död på en kaktus! Tredje semlan för det här året har jag nu tryckt i mig! Beach '11 here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0