onsdag

Idag är jag faktiskt pigg. 4-1 i derbyt igår så lite glad var jag trots allt. La mig kl 21 och låg och läste The dirt till 23. Sen kom Mathias hem och vi somnade. Jag längtar efter min skinnjacka. Nu får vintern lov att vara över faktiskt. OCH jag har tappat bort min älskade mössa!! Detta är hemskt. Så nu måste jag gå runt i en skit ful adidas mössa för jag orkar inte ta mig någonstans och köpa en ny mössa. Det är ju snart vår ändå, typ.

Har fått jätte mycket stöd av Ulrika och Tina. Tack! Det värmer verkligen. Förstås av Mathias också men det visste ni ju redan.

Kanske kanske ska ta mig till sjukhuset idag men jag vet inte om jag orkar. Imorn har jag själv tid hos läkaren och det kommer gå bra!

Kommentarer
Postat av: Ullisen

Naw!

2011-01-12 @ 12:47:55
URL: http://sandblad.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 36

Är det någonting eller om du vill prata så tveka inte att höra av dig! Kram

2011-01-12 @ 21:05:25
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0