måndag

Idag är jag helt slut. En liten resumé från långhelgen;

Onsdag; Efter jobbet åte jag och Mathias och hämtade Victor och sen Nelo. Vi lagade helstekt fläskfilé m. pommes och massa goda såser. Sen kom Olle över och vi spelade tv-spel och kollade hockeyn.

Torsdag; Långpromenad med Nelo i snöstormen. Vet inte vem som helst ville hem igen, han eller jag haha. Sen storhandlade vi och jag tror att vi åkte hem och kollade på O.C men jag minns inte riktigt.

Fredag; Mathias jobbade så jag tog Nelo på promenad och sen hade jag tvättstugan. Passade även på att byta lakan, dammsuga, damma och diska. Sen plockade jag upp Ullis, lämnade Nelo hos mamma och pappa och sen fixade jag mig för Anne skulle firas! Och oj vilken rolig kväll! Länge sen jag skrattade så mycket!

Lördag; Vaknade bakis, Mathias också, sen lämnade vi bilen som vi lånat i 2 veckor medan våra vänner va i thailand. Sen åkte vi på julmiddag hos Morfar och Marianne där dom bjöd på dom tradionella revbensspjällen. Pappa kom tyvärr inte eftersom han va på sjukhust med farmor.
Sjukt gott som vanligt. Sen tog vi med Sandra, Tommy och Ella hem till oss för spelkväll. Väntade hela tiden oroligt på samtal från sjukhuset men som tur var kom inget!

Söndag; Jag hatar sjukhus så världens bästa pojkvän följde med mig när jag skulle hälsa på farmor. Det var sjukt jobbigt. Hon kände först inte ens igen mig. Då stördade jag ut ur rummet och kom inte in igen på 20 minuter. Sen samlade jag mig och gick tillbaka. Stackars farmor <3

Sen hem och laga middag och kolla på Eragon. Idag har jag mycket att fundera på.

Kommentarer
Postat av: Tina

Är verkligen ledsen över allt med din farmor Erica! Jag vet hur hemskt jobbigt det kan vara.. För 2 år sedan låg min farmor också så sjukhus och det var så hemskt att se henne där. Sista gången jag besökte henne när hon var vid medvetandet kunde hon knappt andas och sa 'hjälp mig' till mig, jag bröt ihop såklart... Nu finns hon inte mer här på jorden, men alltid i mitt hjärta :)



Jag hoppas att din farmor blir bättre. Massa styrkekramar!! Du klarar det här!

2011-01-12 @ 05:37:17
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång med dagens blogg! anmäl dig kanske just du blir vinnaren!! :D

2011-01-12 @ 06:22:58
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0