JAHA

Jaha, är det så det ska vara grinolle, då ska jag väl försöka skriva om mitt inlägg från igår för du är verkligen inte bättre än mig! haha

Torsdag; Jag va hemma från jobbet igen. Vaknade vid 10 och låg i sängen till 11. Sen gick jag upp och körde ett yoga pass från min nya dvd. (Ullis, det funkade. Jag har feeet träningsvärk idag.) Detta pass fick mig att inse att jag blivit ett kylskåp sen jag slutade med dansen. Man va tydligen tvungen att vara ganska vig och det gjorde ont när jag försökte mig på samma övningar som tjejen på tvn. Men som tur var så va det en tjej bredvid som visade lite lättare övningar.

Sen åt jag en stor frukost och började sedan dammsuga, dammtorka och städa badrummet. Bäddade sen ner mig i soffan framför sex and the city filmen med en skål ostbågar som jag proppade i mig utifall jag kanske förbränt lite för mycket kalorier på yoga passet.

Mathias kom hem sen och vi åt pyttipanna med stekt ägg. Till efterrätt delade vi på en semla. Det spökar hemma hos oss. Detta har bevisat sig igen! Jävla rullstolskärring, lämna mig ifred!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0