Hej

Hej alla! Idag är jag tillbaka på jobbet, efter 3 dagar hemma. Eller hemma har jag ju inte varit. Har varit i farmors lägenhet och hjälp till att röja osv. Det var tungt. Det känns så konstigt att vara där utan henne. Jag har nog fortfarande inte riktigt fattat.

Sen åkte jag med mormor och stickan och storhandlade. Dom följde med mig hem sen och bakade äppelkaka med mig. Sen bjöd jag och Mathias dom på lövbiff m. klyftpotatis o bea.

I onsdags kom Malin hem till mig när killarna va på träning, så jag slapp vara själv. Vi körde ett yoga pass och skrattade massa. Pratade och fick ur mig massa grejer som jag gått och hållt för mig själv. Det kändes hur skönt som helst. Tack Malin <3

Idag var det tungt att åka till jobbet. En fröken kom fram och frågade hur det var och om det va någon släkting som gått bort och då började jag gråta och gick iväg. Det va för jobbigt. Hon bad senare om ursäkt, trots att det itne var hennes fel. Efter det kändes det bättre. Att jag fått ur mig lite gråt, men istället fick jag en sån frukstansvärd huvudvärk. Har fått alvedon nu så det känns lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0